beware: photographer penipu.

salam...

entah kenapa aku susah sangat nak tido sekarang..
lelap sekejap, terjaga pastu terkebil-kebil sorang..
haihhh nasib baik hubby bole tido walaupun cahaya dari lappy ni bole menggangu lena 
- hehe lappy betul-betul tepi katil. 
*penakut muahahahaa

***************************

cam tak sape nihh??
ingat balik entri lama di sini.
aku dan ramai lagi hire dia untuk 3event.
kes aku, dia hantar krew tapi dia hutang krew tu so kena la hold my album kan.
masa up entri tu, dia balas mesej kat fb dengan alasan phone rosak.
masa tu kecoh sebab SYD CHARICE aka SITI RAHMAH ABDULLAH - ic no: 850222-05-5404 tu tak attend or hantar krew untuk shoot wedding diorang.. lepas dia explain & confirm she will come on 7 jan, so aku lepak.. wait and see..

dia jugak cakap nak bayar aku so aku bole bayar krew tu dulu.. but!
kecoh lagi dan lagi.. why? dia buat taik tak datang lagi wedding seterusnya dan blablabla..
aku tak tahan asek push tanya album dll
langsung dia taknak balas dah mesej-mesej aku... until..
member kata syd tak datang 24 dec 2011 - wedding adik member tu walhal on 23rd,
syd masih reply mesej & promise nak gerak after 10pm!
HAHA wedding is a joke to her. she made fun of a promise~

lepas tu aku kena block dari fb dia. tadaa :)
nampak sangat kau lari weh ppuan!
dats officially make us - tade photographer on 7 jan 2012. yeahhhh!
muaahhaaa deposit RM 1,000 ye kawan-kawan.
itu cuma aku. orang lain?

waspada dan berjaga-jaga tu aku yakin semua orang buat. takmau kena tipu.
aku bagitau sekadar nak bantu sesiapa yang belum terkena.
kami yang dah kena ni dah ambil tindakan,
mohon doakan kami agar dapat di segerakan penyelesaian.
lebih lanjut bole tengok blog peribadi syd di sini dan sini.
u'll notice she's a real drama queen. huhu
lagi 1 akaun fb di sini.
dia penah ada company konon-konon event management dulu -  Brilliant Touch Arts and Events.
take note, this enterprise company no : (001951500-W).

tak caya aku? tak pe.. baca sini & sini. ok? 

__________________________________________________________________

tu saje kot setakat ni. fuhh ni antara lain-lain photographer tahi,

macam entri aku kat sini. SOULTAN aka setan.

omar farid roslee. rujuk sini.




p/s: aku tau ramai yang bertepuk tangan dan rasa gembira bila ada orang macam aku, rasa diri kena tipu.. jadi mangsa or tak puas hati dengan servis vendor nihh.. kalau cerewet tak kena tempat tu lain la.. ni terang-terang teraniaya. haters mahupun yang memandang sure akan ada andaian sendiri, tapi takpe.. kalau susah dan senang kita beragama Islam, mohon rahmat dari Allah.. yang senang hati dengan kesusahan orang lain tu, teruskan la.. belum kena, nanti dah kena jangan menyalak menggelupur.. :) 

Comments

  1. anna. kery nak link post ni kat blog kery k

    ReplyDelete
  2. huuu..geram dgn org2 penipu mcm ni. kurang hajar betol.

    ReplyDelete
  3. mmg x berkat la hidup keje menipu org cmtu..

    ReplyDelete
  4. salam hi awak i nye wedding incoming jan but i know die bakal xdtg as i xdpt contact die ni.. so i nekad amik photographer len.. tp i nk thu ape tindakan i bole buat kt die.. i xrasa xadilla suke2 je tipu org..

    ReplyDelete
  5. wslm.. hi, klu nk duit u report polis & g tribunal utk dpt refund.. tapi ramai2 mangsa yg berkumpul pn x dpt pape refund lg..

    ReplyDelete

Post a Comment

Nanti Anna reply tau