misi 5jam di jln TAR

salam & hai... :)

tgk tu tajuk over oke ! yup, 5jam yang sgt puas ati *ade gaduh2 kcik bla3 itu x kire ~ emm..apa nk cerita ? hoho

saya sangat gembira ye, dah dapat kain utk tunang nnty, kain nikah utk hantaran -ye, amik pakej je lace + satin..lelaki & ppuan + sikit utk sampin si dia & tudung DIY saya.. HAHA juga dapat kain chiffon utk saya & shantung utk dia -hari sanding tu nanti *saje suka2 mana la tahu ubah fikiran later kan? huhuu

fuhh byk oke ! melampau sgt kami.. terserempak dgn member 'U' dulu.. dia igt saya = NURASIDAH SAIDAN *my bff.. oke saya mmg x femes dr dulu hehe nvm la..

owhh u olss jgn tatau; encik saya melebih2 oke ! dia da beli kain warna pink utk RAYA (T_T)

bole ?! sabar jek la.. pas gaji baru saya ajak dia lagi la find mine lak.. hoho duet da tade kui3 bajet tetap bajet ! lalalaaaa~

p/s: i love u~
*mode: belek2 kain HAHA

Comments