perihal bola & si dia

salam ;)

tajuk entri macam nak tajuk bedtime story lak.. *memang mengantuk pun..

stadium bukit jalil sesak sebab hari ni - 8.30mlm = MALAYSIA vs SINGAPURA.. tiket sold out~ masa lawan kat singapura tu result singapura 5:3 malaysia.. kat sini seri 1:1. so. kalah la kan? saya tak tengok pun, kalau si dia ajak jugak2 pun xmo. huu hari keje yang malas. dah tu hari ni kan dah janji dengan OP untuk wedding. dang~! uikk, tunang pun belum? haha sebab kejar promo. dah book. so, wedding dah settle 1 hal. best jugak kan? hehe gedikksss

si dia sangat2 into bola. dari sekolah, sampai sekarang.. bola padang tu dengan futsal 2-2 masih aktif. aku dengan olahraga, balapan + larian aku dah tamat. lari setempat atas treadmill jek tu pun bole kira berapa kali pegi gym dalam setahun..haha dasarr pemalas ! sayang sangat kat lemak tu.. once i ask him - dear, do u love me? *soklan budus. he answer yelahh.. kalau tak sayang, apesal seluar saya dah longgar.. tu *refer lemak kat perut saya haha.. kalau tak sayang, takde la lemak awak bertambah. demm. whattt lemak aku lak. ceitt!

ingat saje2 aku cite pasal lemak2 tu? heh. NO. da nak puasa 1 ramadhan, 1 Ogos ni. seronok, macam dah dapat bonus dari bos lak. heheh... tapi, doa je la kan? kot ada rezeki nak tunang & nikah huhuu si dia bukak deal lak tadi.. berkenaan lemak. jom kurangkan berat badan di bulan ramadhan. sambil2 amal tuntutan agama, dapat jugak savings duit makan berlebihan serta jaga kesihatan. katanya deal gonna be the most weight loser will be the winner. ouchh! working extra hard, berat aku selalu tak reti kurang. =,= huu, kena buang nasi dari menu.. ikut cabaran 14hari *make it a month nestle bliss. jangan sampai gastrik or tak cukup zat lak. nanti besar efek dia. bukan kurang berat, kurang sihat lak. susah nak puasa. *alasan!

pemenang dapat hadiah rahsia. isk3.... kasi kiss jek la.
haippp! naughty ~

dah2, jom tido. p cari orang or teddy bear teman tido. bole geli2. hishh tak bermoral. seriuss galak! p tido lah esok keje. bangun awal sikit kemas baju.. balik keje nak gerak balik kampung. yeahh~

Comments