seharian jalan-jalan

salam ~

emm.. hari ni lovey janji bawa saya jalan2 since saya escape from work at klang. minggu malas. keje banyak *muntah. hari ni hari shopping sedunia. dari one utama ke viva - miharja. nak pegi tempat lain, asek gaduh je kami ni dan hujan. jalan sesakkkkkkkkkkk..!

beli baju raya *ehem. tak lahh.. PDI one utama old wing rasa nye, ada sale untuk t-shirt. rembat jelah. rm9 je ok. SEMBILAN RINGGIT. t-shirt lelaki limited tapi lovey berjaya rembat 2 helai. katanya untuk adik. entahhh ye ke tak. hehe.. saya? baju ni kena pakai dengan cardigan or inner. bertudung ~

layan jek la.. bukan selalu lovey nak tolong bayar.. ouchh kikis ke? tolongggg sikit. baju dia selalu aku bayar jugaklah. tu la pegangan aku. give and take. kawan dengan siapa pun, aku tetap macam tu. lovey kata, susah nak jumpa orang macam aku di dunia ni. *kembang. haha alaaa.. semua org berbeza. ilysm loveyyy.. takyah nak bodek sangatlahh.. owhh.. popular OU tutup - renovate! tergendala cari paper. maka, tak berganjak la progress tunang. dah la baju kat tailor pun tak dengar khabar. emm...

ok2.. lepas tu cari handphone. kriteria pilihan: 1) NOKIA 2) CUN

bajet?......... takpe2. survey punya survey nahhh ni jugak best.


samsung corby 2






pilihan asal
nokia x3-02

nokia mahal sikit. function lebih kurang sama. nokia bole type & touch, samsung touchscreen. tokey kedai tu cakap nokia byk org komplen. as per my budget tight, i chose samsung. i'm not sure sama ada mak akan fasih menggunakan nye.. teruklah, raya nanti kena ajar. hehe comel fon nih. misi tercapai dah. lepas berbuka, balik. esok jadi cicak kering. hehe.

Comments