design baju nikah kena reject?

walawehh..

tajuk as usual, over HAHA.. emm dah la menanah tunggu poslaju aku sampai dari minggu lepas, semalam baru dapat.. tu pun aku ambil sendiri kat cheras. xpe xpe.. pastu ape lagi.. gegas cari tailor area sini berbekal kan kain tu, tanpa lace. ye, kan aku kata lace aku macam langsir. hahahaa dah siap nekad nak beli lain, tapi tak beli pun.. huu ni.. ingat post ni? design baju nikah yang aku jadi kan inspirasi. tapi....

jumpa la sorang akak tailor yang amat peramah serta kreatif. *bagi aku laa.. dia full of ideas dan dia reject baju aku. demm.. hehe but i like.. sebab dia kata tak sesuai dengan aku. ok ok sebab aku debab! dalam masa tak sebulan ++ ni aku memang tak harap bole kurus. sampai la ke masa bulan 1 our reception pun belum tentu lagi..

she made me change my mind. dah siap di ukur tadi dan aku notice some different ukuran yang mak andam ambil untuk baju sanding aku. erkk.. camne la jadi nye? baru perasan yang inspirasi aku sama dengan bbf ni.. tapi takde la aku nak 100% sama sebab aku punya kain bukan 100% chiffon crepe. *tips, masa beli kain perlu ada design or at least da consult with someone supaya tak change later - mcm aku.

fuhh aku kena cari sikit chiffon. she willing to do my veil. i might need her help to choose tudung later. owhh got to go, chiffon crepe.. jangan mahal, aku nak bercuti sabtu nihh! yeyyy

Comments