panic attack

alamak, alamakkk..

emm aku tak bole order wedding favors sebab - dana belum dapat. mak belum decide what guest will get *she agree my yasin idea & still want paperbag! - nak bubuh apa??

my fav guy oso didnt made up his mind sama ada nak bagi surah yasin or differentiate the guest. emm ikut hati aku, sama je la sume.. senanggg...

fav guy belum contact "ADIK ANGKAT" cyg dia, *eww.. untuk settle wedding card. nak suh aku print contoh card kalau aku design lak tu! yang aku mms dia tak layan??? wtf-fishh.. huhh =,= cerewetttt!

fav guy juga belum confirm dengan fama dia - berapa anggaran jemputan *untuk cetak kad. anggaran untuk catering & canopy. i need all info ASAP. paling hangin is date 11 dec 2011, BELUM CONFIRM.. marahnyaa.... haha nape la guys suka ada rilek2 attitude? tau ke banyakkk lagi benda aku nak buat??

owhh ada tiket AIRASIA ke singapore RM4 shj. honeymoon? nope! i wanna be somewhere else.. surprise u later dear ;) hihii

Comments