makan-makan

hai all~

balik dari bercuti, turun flight tak sabar2 jumpa kekasehati. haha tak sempat 2 hari dah gaduh. muahahaa owhh masa tu letih + dah makan nasi lemak pak nasser dalam flight AA tu aku turutkan je la kekasehati dengan bff dia, mael & ina - adik angkat si mael ni.. makan kat istana bambu.. area mana? emm aku lupa. kena google. masih dalam kl. hihi komen - tak sedap & mahal. tomyam je bole tahan tapi.. banyakkk lagi kedai tomyam best & harga berpatutan kan? so tade gambar.

sebagai ganti.. kawan kami tu janji nak belanja makan.. restoran KUNANG-KUNANG.area gombak. hehe so ape lagi.. order2




char kuey teow. 
aku punya.. huu jangan makan char kuey teow selain area umah aku & penang. huu tak berapa nak sedap. hehe




nasi goreng kampung.
eh eh.. takde benda lain nak makan? hehe others pun order ni jugak. tapi sedap... nasi bole makan. haihh tak puas sudu yang encik punya. hihi







air carrot susu & jus apple.
air dari ke bandung sampai la jus.. aku suka. terasa jus. huu saje amik apple konon potong lemak. huu makan lewat ni.. kurang sikit la rasa bersalah tu. kan kan?







dessert. paling nyaman!
ade rasa asam boi. puding strawberi yang aku tak ingat nama nye.. ade nata de coco skali. sedap sangat2..



dan akhir.. alamat kat tisu.. strategi nak promote ni... hehe korang pegi try la k.. chill on weekend. jangan susah hati macam i sebab bos suka2 kurangkan gaji. geram! nak cari keje lain segera. semoga di mudahkan.. tak lama dah.. sebulan je lagi.. fuhh...

ENJOYY ~!

Comments