hepi sebulan kawen..

hahaa salam


Entah apa-apa lahh. Cuma nak remind je, hari ini genap sebulan berumahtangga. Ahh kecoh, baru sebulan. Hehh.. *kau ada? muahahahaaa

Bertengkar, cuddle2.. & masih trying to fit in, tapi gaduh camne pun aku tetap sayang kau la encik suami. HAHA gila kasar. manja sangat kang muntah darah lak kau baca lalalaaa

Ehem, free signage lagi. check HERE untuk signage just married tu..





LOVE u ketat-ketat !


Semoga Allah kukuhkan ikatan kasih sayang dan satukan hati kita selamanya, insyaAllah aminn..
Saya masih cuba jadi isteri yang terbaik buat kamu wahai suami ku.
Ye, ampun kan dosa-dosa saya.. Kepada keluarga, mana-mana yang saya telah singgung perasaan - MAAF. Saya manusia yang lalai, saya perlu masa dan bantuan untuk baiki diri.

:) Anyway, i'm bz pasal kad 7jan nanti. Omg, tak siap lagi?? hehehh 

Comments