Hadiah pertama untuk baby!

Salamm..

Lama tak jenguk. Hehe busyy.. *ko sorang je busy kannnn

Ok2.. rasanya ramai yang tau sebelum mengundi tu harga emas jatuh. Apa lagii.. kaum ibu serta penggemar emas tak kurang jugak yang nak kawen yang nak tambah koleksi emas pakat ramai2 serbu kedai emas. Kannn

Nak jadi cerita aku pun berkira2 nak belikan baby ni rantai tangan. Aikkkk terbocor rahsia. InsyaAllah baby girl. Scan 2-3 tempat girl aje. Nampak 2 bibir kata sorang doc ni. Flower.. haha

Ok fine! Akak ipar aku asek menanya kat husband. Bab2 ni husband rujuk la kat aku, nak ke gelang baby? Aku pun macam pelik. Ehhh husband aku tau pasal emas? Pelik2... aku pun tanya balik. Ada BAJET ka?? Dia senyap. Hahaa *duit banyak dah mengalir ke renovate dapur derr

Last2 aku terfikir -- MAK! Hehe pelaburan mak aku memang emas. Sejak adik perempuan aku meninggal (Al Fatihah).. aku je la tempat dia kongsi minat dan hal2 perempuan. Aku galakkan je. Yelah, nilai takkan merosot kan emas nihh..

Hasil deal dengan mak, ni laaa

Syukurr.. untung baby. Moga murah rezeki kamu wahai anak.. minggu depan check up kita jumpa ye baby, mwahhh!

Comments

  1. aisya punya dah ketat... ni pn pikir nak beli baru utk dia... yg lama tu simpan utk adik dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syima ;)
      Betul, simpan dlu yg lama tu.. pass kat adik. Aisya beli yg baru.. ana pny rantai lama pun simpan utk baby.. hehe

      Delete

Post a Comment

Nanti Anna reply tau