Set berpantang pilihan hati.

Wehuu :P

Bila sampai part ni pun da standby, maka betul2 la dah ready untuk deliver. Haha tunggu masa je. Anyway, masa survey2 tu akak ipar suggest tanamera. Kalau google pun mesti korang jumpa punya laa. Good review. Kebetulan polakk akak ipar mudah je masa deliver tu, kemain la suggest.

Lepas aje baby dia 4bulan camtu, dia join polakkk shaklee. Macam dia tau je memang aim nak amik shaklee sebab kalau boleh nak elak jamu. Ubat periuk tu lain cerita pasal insyaAllah mak yang jaga masa pantang nanti. Layann je la apa dia suruh telan. Nanti kang tak sihat dalaman, nak pakai lama ni weiii.. ehem!

Set shaklee:
Esp
Zinc complex
B complex
Vita-lea
Vita C

Param, pilis, bedak sejuk aku beli kat kedai jamu skali dengan sabun beras untuk tonyoh kerak di badan. Bengkung panjangggg ala2 dolu2 tu ada akak kawan aku jahitkan. Emm tapi.. rasa macam nak beli bengkung moden lak. Lepas abes pantang senang nak pakai zip aje kan. Hold dulu, nanti cari *nak kurus wei... dah la lepas confinement tu raya woo.. huu

Tanamera
Niat hati nak beli macam2 secara loose pack tapi fikir2 baik simpan duit tu, fokus shaklee je. Minyak2 urut tu patut mak bidan urut di tempah khas oleh mak aku tu la bawak nanti kan? Haha tapinya..setelah lama last2 buat keputusan beli jugak herbal massage oil dengan brown soap tanamera. Bukan apa.. massage oil tu nak buli laki aku urut nanti. Haha sabun tu saje2 beli sebab macam sedap je. Apekah?! Vco oil yang jadi kegemaran semua tu aku x beli pasal ada bio oil.. emm itu je la kot. Apa pun pilihan korang, pantang sungguh2 k!

Selamat gigih berpantang la kan...

Comments