Ahad - Pureen Sale!

Haluuu.. salam sume..

Selalu malas nak menaip.. tapi saje nak update sket.. anak crancky 2-3hari ni.. nanges sungguh2 macam kena cubit aje.. emm masuk 2 bulan, camtu polakk..

So di hari ahad yang tak berapa tenang.. ajak husband pegi pureen warehouse sale. Pertama kali nihh. Sesape yang terlepas sale kali ni.. jangan risau.. selalu je ada sale.. huhu



Sebelum ni husband asek bagi alasan je.. tengok map tu dia terus tau kat mana. Setibanyaaa di sana, cehhhh dekat tempat dia main futsal je?! Cisss kalau aku tau bole pegi sendiri aje... *sape suruh kau tak berapa cerdik tengok map. Hahahh

Takde la banyaaak sangat aku beli buat stok macam orang lain aku tengok berkotak2 beli.. sikit aje.. nampak tak bekas bedak tu? Emm tu husband amik. Dulu, masa pregnant dia sungguh2 tak bagi beli. Baru2 ni dia nak bedakkan anak kat mana2 part celah2 tu, dia rasa berguna lak.. ye, biasalah tu...



and.. baby wipes dengan pencuci baju anak. Aku pun dah rasa macam orang lain. Barang anak je shopping. Nak beli barang sendiri sangattt berkira. Hahahaa sekarang aku sahm sementara, shopping kena stop jap kot?? Emm.. bila aku nak aktif keje dari rumah ni....... aku tabik sape keje, pastu biz tak kira la on9 or offline.. jaga anak lagi.. huhu memang supermom! 

Tu je la cite. Anak nanges polakk huu kbai


Comments