My everything!

Salam.. wiwiwiii

Semalam punya entry cuma picca of my baby.. from the day she was born.. sape2 yang kenal, baru2 lahir dulu.. bole kata SEMUA orang akan ckp -- hey, muka ur hubby! Jari panjang, macam ayah! Bla3.. *ye, kalau ikut aku.. sume katik2 belaka..

Ok fine.......

Yelah, memang macam hubby tapi bukan 100% copy paste him. Rasanya la. Sebab, kalau letak sebelah2 dengan husband aku tu.. takde la sama pun? *sedapkan hati.

Masa scan dulu nampak sebijik muka ayah. Tapi budak2 ni.. hari2 berubah2. Sekarang dah ade la 2-3orang cakap muka iras aku. Hahahh takkan iras kau pulak, kan? Hee..

Aku takde la kisah sangat anak ikut rupa sape.. yang penting aku yang mengandungkan dia, beranakkan dia.. sekarang, jaga dia.. sanggup aku benti keje semata nak hadap dia 24jam. *padahal aku anti sangat ngan bos yang sorang tu. Huu..

Aku gunakan alasan untuk benti.. demi anak. Sebenarnya, sape yang sanggup tengok suami bersusah keje sorang pastu balik kena hadap anak yang meragam. Aku yakin tak ramai lelaki yang tahan, sabarnya lebih dari perempuan. Alaa jangan tipu, perempuan pun kadang2 tak sabar.. kan? Hihi

Harapan aku, biar la susah senang dapat jaga anak sendiri. Susukan dia. Didik dia. Ada jugak aku terfikir nak tinggal dia kat mak aku.. 5jam kl-kedah mampu ke nak breastfeed anak? Tiap minggu ulang alik hantar ebm? *sigh

Kesimpulannya? Aku da tak fokus nih. Haha entry mula kelauttt. Malas la nak tulis lagi. Sayang suami dan anak aku. Mwahhh!

P/s: pic baby atas tu wallpaper pc opis. Bawah? Anak aku. *ayahnya tu abaikan. Sama tak? Hihi

Comments