Pinjaman dari Ilahi

Salam..

Kat luar hujan.. mak tengah pantang ni, tarik selimut laju2.. sejuk walaupun mandi pagi je kih3 sebenarnya niat nak cerita pasal saat kelahiran adik Luthfia tapi kelaut pulak hehe.. Simpan peram dalam draft dulu..

Scroll gambar masa delivery, takde pulak gambar baby dekat aku.. hurm tapi takpe la.. masa Luthfia dulu pun bukan cun macam Che Ta baru lepas deliver.. hoho dah macam Kak Limah je nampak.. dengan berat daku yang mencecah 70kg tuu.. kali ni kurang sikit je, dalam 68kg. Hahaha naik 15-18kg jugak le.. anak dara sulung tu dalam masa 8-10 bulan jugak baru dapat balik berat asal.. tapi tak fit la.. tak senam.. ini kali? Pelan-pelan kayuh maaa.. kena kembali ke asal woo..

Deliver 10 hari awal je, tapi sebenarnya memang sangat-sangat tak ready. Khamis tu baru beli kurma *niat nak makan dalam delivery suite & tahnik anak nanti*. Lalu kedai jual Gamogen tapi fikir.. ahh tunggu gaji je.. memang aku setia dengan produk House of Healin yang 1 tu.. cepat luka sembuh. Mungkin sesuai dengan aku, alhamdulillah.. Aku beli jugak pear favourite yang hijau tu.. tau tak terlupa bawak masa check in! Maka.. kempunan le nak makan.. hihi

Apa pun, tunggu la lepas abes pantang.. buat masa ni.. tengok je gambar-gambar masa mula-mula lahir adik baby.. bahagianya, Allah punya pinjaman..



*bertahun dulu, bahagia ini yang aku cari.. di sayangi.. kasih sayang yang tak berbelah bahagi.. moga keluarga kita selalu di berkati.. saling mencintai*

Comments