Bye 2015

Salam..

So, dekat fb kau cakap takde pun kau buat wishlist 2016 ke apa-apa resolution ke.. ni kenapa tiba-tiba update blog? Hahahahahahh dalam hati teringin lettewww.

Ada penah aku update wishlist tapi lama dah samapi aku sendiri dah lupa dan tak update wishlist tu. Sebab semangat baru, meh kita ingat semula apa yang best 2015.

Yang utama sekali mestilah kelahiran puteri ke 2 kami. Ku Aimi Zahra yang kecik lagi aktif tu. Then, rumah kami. InsyaAllah 2016 akan siap jika takde aral. Expected 2017. Doa yang baik-baik aje.

....i survived another 1 year dekat opis. Maaflah cerita pasal opis je banyak drama. Mohon doakan aku agar murah rezeki bab keje. Hihi

Butik vendor. Langkah setapak dari dropship ke butik vendor tapi berita tak baik ialah 2 butik aku quit sebab management problem and 1 butik tak renew contract; takpe mungkin bukan rezeki aku so tinggal 1 lagi butik yang bakal melancarkan website diorang tak lama lagi. Syukur Alhamdulillah sebab mengandungkan Aimi, buat aku belajar banyak perkara dari segala segi. Mana tahu 2016 aku dapat pulangan bisnes 100k yang pertama? Hihi amin..

Owh aku dah reti jahit baju! Err bukan semua la tapi dah berhasil baju kurung, kurung moden, kain 2-3 pattern, baju anak. I even tried to sew our Hari Raya outfit tau! Bole la.. next year mesti upgrade lagi ye!! Motivasi diri kena kekal tinggi.

Salah 1 seluar anak

Baju Vietnam versi muslimah sebab tak ketat


Hurm wishlist 2016? Esok jelah. Or lepas iols update in my planner. Ok tak? Heee

Comments