Pencarian Bagasi

Salam..

Hahahahh apekah tajuk? Belasah je la. Memang nak cerita pasal nak cari luggage bag atau cabin bag dan yang sewaktu dengannya.

Last week husband cakap dekat Sunway Piramid ada sale luggage. Since dah terlepas err takde bajet masa sale kat tesco ritu, aku okeyy jelah. Bukan senang husband nak bawak g Sunway tu.

Arini la hari di tunggu-tunggu maka lepas makan pagi kitorang pegi la sana. Sampai je ada la 2 ketul jenama yang sale tapi sale tu pun over budget. Kalau budget banyak, laju je tuju Samsonite kot hihihii

Hurm..

Dari ruang legar tempat sale tu pegi masuk Isetan. Belek punya belek ada la 2 jenama yang aku berkenan. Taktau kenapa aku yakin sangat yang di cari bukan yang tu, aku terus ajak masuk Aeon. Hah, banyakkk lagi yang cun tapi spoil pulak bila ada customer tengah pulang luggage yang baru dia beli dan bising tak puas hati kat situ.

Masa ni Kudin dah tanya mana 1 aku nak, berapa bajet bla3 tapi hati rasa kosong. Ewahhhh terus keluar pastu mintak dia tanya reception.. mana lagi kedai jual luggage. Hehe bukan nak tanya sendiri kan?

Dari situ la pertemuan dengan kedai Wings. Bukan kumpulan rock tu la. Ish. Kedai ni dekat tingkat bawah, alaaa yang banyak kedai makan tuu..

Berkenan gila luggage kaler pink jenama apa aku da lupa. Hahaha buy 1 free 1. RM 500++ harganya. Tapi saiz large dengan medium. Hampeh. Kalau medium dengan cabin size, tak toleh kiri kanan aku mesti amik sebab tengok je dah suka.

Akhirnya, aku pilih luggage medium. Disney gambar mickey mouse hahahaha. Light weight sebab luar tu sederhana lasak.. ada lagi lebih tahan lasak tapi beg tu berat sikit la.. aim cabin size bag nanti aku g beli, tunggu gaji dulu wiwiwiii diorang sale sampai awal Januari 2016. Ada yang mencari gak, pegi la. Sales girl pun semua nice.

Gambar tak kena ngena dengan post.
#luggagepicturecanwait

Comments