2016

Salam..

Mesti ramai dah ada senarai panjang azam tahun baru kan? Lambat sikit la iols nak join sama.. busy closing uols.. hahahahah dari 2012 keje situ pastu benti 2bulan masa tahun 2013 then masuk balik, tabah sampai 2016 ni. Clap2 huu 

Azam baru di mulakan dengan Bismillah.. kihkihkih 

Nak SAHM encik kudin cakap esok benti la.. or benti la, lepas tu balik kampung. Katakan la hutang abes dah, laju-laju aku resign. Jaga anak hari-hari. Ish. Tapi takpe.. yang lambat tu selalunya indah. Allah mesti dah tau bila aku patut benti jaga anak sendiri tu. Tunggu nak bagi je. 😂😂

Dah tu azam carry forward lagi.. nak kuruih. Ehh dak, tahun ni lebih sikit. Nak fit and healthy. Living life to the fullest gituuu. Tiap kali tumpang timbang dekat akak sorang kat opis tu mesti dia tanya, aku rasa dah ringan sikit ke, tiba-tiba datang timbang? Hoho.. tiap kali tu gak la berat duk statik 60kg. Anak dah nak masuk 9bulan.. tapi seingat aku, anak 1st dah 1tahun baru aku balik ke asal sebelum beranak. Tapi masa tu.. aku tak sakit. Kena pulak slipped disk/ disk prolapsed time Aimi 6 bulan tu yang slow. Huhu kena hati-hati & fisio jelah sebab takde ubat. Pain killer tak elok amal selalu.. Allah tarik nikmat kesihatan sikit bagi beringat. 

Hurm lagi? 
Macam biasa la nak bercuti sikit dengan family. Rancang dah 2 trip. Dengan izin Allah. Jadi nanti kita cerita okeyyy? Nak jugak buat umrah. 😘😘 

Moga 2016 ni Allah murahkan rezeki lebih lagi ye? Yang penting istiqamah doa usaha dan tawakal. Aminnn

Comments