Birthday Present

Salam..

Biasanya memang tak post kat blog apa-apa gift yang Kudin bagi or aku bagi kat dia. Tapi entah, bila perlu.. aku yang pelupa ni taknak bagi benda sama tapi tak ingat sebelum ni bagi apa?

So our Anniversary aku bagi jam dekat dia. I request the same in return. Hahah sukati la nak request..tapi yang best tu, beli time Krismas. Ade promo. So beli 1 dapat 2. Beli kat dia, dapat aku punya skali. Yeyy! Masa dia beli jam aku senyap2.. tapi mujur dia tak salah pilih. Aku memang suka jam yang muka dia tu besaq. Entah pasaipa. Minat.

Birthday 2015 paling rasa di sayangi sangat sebab kawan-kawan, mak ayah dengan Kudin tak lupa wish Birthday. 😂😂😂 Wish je. Tanda kau ingat. Selalu sangat kita lupa.. benda kecik gitu pun bole buat orang happy tau.

Ok then aku tunggu hadiah Kudin. Memang. Aku akui at times aku childish. Nak ajak travel, masa tak izinkan. Nak cuti pun tak bole. Huu so hint la 1 kasut Adidas. Konon nanti nak pakai masa trip bulan 3. Kemain kan?

Tunggu sampai bonus dia. Belum aku tak sabar ni tanya, dia dah bagi pilihan. Nak kasut ke.. nak emas ala pandora idaman hati?! Aku ingat main2.. sampai laa



Wuu wishlist dah tercapai. Alhamdulillah

Tq encik. 
3 charm je dengan gelang tu. 
Masa beli harga emas RM 185. 
Mahaiiiiiiiiii. 😭😭😭
Nanti kita tambah charm ye. So lepas ni selagi tak penuh, tau dah kan apa hadiah aku? Huu charm ajerr

Comments

  1. happy belated birthday. bes tu hadiah masdora. hehehe. meh2 join group kat fb pandora 916 owner - preloved new swap & sell. kat sana nanti lg rambng mata mebeli. kikiki.

    ReplyDelete
  2. Betoi ka rina? Haaaa nak p join lah. Hahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Nanti Anna reply tau